کتاب

برنامه روزانه و هفتگی تمیز کردن اتاق خواب

اتاق خواب شما یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که باید در آنجا احساس آرامش داشته باشید و انرژی بگیرید؛ اما بدون تمیز کردن اتاق خواب در حالیکه شلوغ و نامرتب است نه تنها حس آرامش نخواهید داشت، بلکه از آنجا فراری خواهید شد.

18 بهمن 1402

عکسی از امضای 7 پادشاه قاجار

کافه تاریخ نوشت: جالب تر از همه همان طور که حدس زده می شد امضای ناصرالدین شاه است. از این حیث که به خط لاتین است و دستخط امضای اوست در در دفتر یادبود موزۀ مادام توسو.

4 مرداد 1402

معرفی سریال تازه آخرین چیزی که به من گفت The Last Thing He Told Me

دیروز دیدم که اپل تی وی پلاس سریال جدیدی آغاز نموده. دو چیز در درجه اول توجهم را به خود جالب کرد. یکی اینکه سریال دو هنرپیشه مشهور دارد: جنیفر گارنر و نیکلای کاستر والدو.

9 اردیبهشت 1402

هدف این کتاب زیستن والدین و بچه ها کنار هم با آرامش است، راهکارهای کاهش استرس بچه ها در یک کتاب

مرضیه برازنده مترجم کتاب چگونه کودک مستقل تربیت کنیم؟: چگونه به بچه هامان یاری کنیم تا کنترل بیشتری بر زندگیشان داشته باشند؟ در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این کتاب درباره بچه ها، نحوه تعامل با آنها و چالش هایی که در تعامل با آنها داریم صحبت...

18 فروردین 1402

طرز تهیه کوکو ماکارونی خوشمزه و ساده ، آموزش مرحله به مرحله

غذایی که می خواهیم طرز تهیه آن را به شما آموزش دهیم، نه کوکو است و نه ماکارونی؛ بلکه تلفیقی از این دو است که به آن کوکوی ماکارونی می گویند. یکی از نکات جالب در خصوص این غذا این است که شما می توانید آن را حتی با ماکارونی به جامانده از وعده های غذایی قبل خود...

15 اسفند 1401

این فیلم باعث شد کوسه ها را نابود نمایند؛ پشیمانی کارگردان

استیون اسپیلبرگ سازنده فیلم آرواره ها می گوید واقعا پشیمان است که با این فیلم موجب شد تا جمعیت کوسه ها تخریب گردد.

7 بهمن 1401

یک دنیای مجازی ایده آل

پس از دوران اینترنت، رایانه های خانگی و اینترنت تلفن همراه هوشمند، متاورس درهای تخیل درباره نسل بعدی ارتباطات اطلاعاتی را باز نموده است. زیست بوم های متاورسی با ایجاد یک دنیای مجازی ایده آل، ارتباط بی نقص دنیا مجازی با واقعیت را ممکن می نماید.

29 شهریور 1401

معرفی شهربازی های تهران؛ مکانی برای تفریح و تفریح

یکی از برترین مکان ها در ایران برای گذاراندن اوقات فراغت، شهربازی های تهران است. شهربازی های تهران از مهم ترین مراکز سرگرمیی این کلان شهر است که همیشه توجه گروه های مختلفی از مخاطبان، به ویژه خانواده ها و بچه ها را به خود جلب می نماید. البته نمی توان شادی...

12 شهریور 1401

معرفی 15 موزه شگفت انگیز در امارات متحده عربی

افرادی که تمایل دارند به کشور امارات سفر نموده و با تاریخچه این کشور نیز آشنا شوند می توانند به موزه های امارات مراجعه نمایند. اگر نام این موزه ها را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست؛ ما در این نوشتار می خواهیم نام 15 موزه مطرح و معروف این کشور را به شما معرفی...

11 شهریور 1401

هشدار؛ با خوردن فست فود افسرده می شوید!

غذا های فوری می توانند باعث بروز التهاب در بدن شوند و در نتیجه اضطراب، استرس روانی و افسردگی را نیز افزایش دهند.

3 شهریور 1401

این عکس ها پایان ندارند!

نمایشگاه عکس های شهرزاد آذخ با عنوان بیکران آدینه 28 مرداد در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

27 مرداد 1401

10 واقعیت جالب برای لذت بردن از نقاشی مشهور ون گوگ: تراس کافه در شب

در سال 1888، ونسان ون گوگ زندگی شبانه سریع در پاریس را با آرامش حومه فرانسه عوض کرد. در آنجا، در آرل، خلاقیت هنرمند هلندی با وجود کاهش سلامت روانی، شکوفا شد.

13 تیر 1401

روش صحیح درس خواندن کنکوری ها در شلوغی های عید

تهران (پانا) - تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای داوطلبان کنکور سراسری است. این زمان برای آن دسته از کنکوری ها که از مطالعه جامانده اند، بسیار مناسب است تا بتوانند زمان های از دست رفته را جبران نمایند.

3 تیر 1401

انتشار کتاب نوسازی شهری، اجتماع و مشارکت از طریق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

خبرگزاری خبرنگاران-کتاب نوسازی شهری،اجتماع و مشارکت به ترجمه میترا دانشور از طریق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شد.

1 تیر 1401

آبی ها؛ روایت طبیب رومی ارادتمند به حضرت رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی محتوای کتاب آبی ها درباره طبیب رومی حاذقی است که ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارد و دیر انطاکیه را به منظور تماشا پیشوای مسلمانان ترک می نماید. سواران هارون خلیفه عباسی که در پی زکریا هستند، درمی یابند که مقصد نهایی او...

7 خرداد 1401

چطور در پروازهای شبانه خواب راحت تری داشته باشیم؟

پروازهای شبانه برترین فرصت برای خوابیدن هستند. اما آیا به راحتی می توان تسلیم خواب شد؟ نکاتی برای خواب بهتر در طول پرواز وجود دارند که بهتر است بدانید.

31 اردیبهشت 1401

درگذشت جستجوگر تمدن اورارتویی ایران، حمید خطیب شهیدی باستان شناس پیشکسوت درگذشت

خبرنگاران: حمید خطیب شهیدی، استاد پیشکسوت باستان شناسی ایران و کاوشگر تمدن اورارتویی ایران درگذشت.

29 اردیبهشت 1401

موسیقی در اشعار نظامی گنجوی؛ موضوع نخستین نشست پژوهشی جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - اولین نشست از سلسله نشست های پژوهشی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته با حضور سعید شفیعیون، ارسطو میهن دوست و محمد جعفری برگزار گردید. این برنامه از سوی رادیو گفت وگو ضبط و در برنامه تخصصی ارغنون پنجشنبه هر هفته ساعت 21 پخش می گردد.

20 فروردین 1401

احتمال سانحه هوایی در چه مرحله ای از پرواز بیشتر است؟

خطرناک ترین مرحله پرواز کدام است؟با پیشرفت صنعت هواپیمایی و استفاده از تکنولوژی های مدرن، آمار سوانح هواپیمایی به مقدار قابل توجهی پایین آمده است. سال گذشته امن ترین سال سفرهایی هوایی در کل تاریخ این صنعت بود و این نوع سفر در حال حاضر از امنیت بالایی...

19 فروردین 1401

گیتی همسر علیرضا فیلمی قصه گو است

تهران (پانا) - اکران افتتاحیه فیلم سینمایی گیتی همسر علیرضا به کارگردانی حمیدرضا هنری شب گذشته 10 دی ماه با حضور عوامل فیلم، سینماگران و مدیران فرهنگی در موزه سینما برگزار گشت.

23 بهمن 1400
تعداد: (40)