اخبار سیاسی

پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد.

4 بهمن 1402

93 درصد بودجه صرف حقوق و مزایا می گردد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم با بیان این که بیش از 93 درصد بودجه ها درگیر حقوق و مزایا است، گفت: با وجود این مسائل و بعلاوه موضوع بحث های عمرانی؛ واقعاً شاید امکان مشارکت در حوزه تحقیق و توسعه و پژوهش وجود نداشته باشد.

26 بهمن 1401

سمینار تولید محتوا در توسعه گردشگری برگزار شد

دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در تهران، بزرگراه همت، دهکده المپیک، میزبان شنبه 24 آذرماه 1397 از ساعت 10 تا 12 میزبان سمینار تولید محتوا در توسعه گردشگری بود.

20 دی 1401

یارانه نقدی کدام استان ها قطع می گردد؟

خبرنگاران: مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی گردد.

20 آذر 1401

این تیم ملی را برای مردم حفظ کنید

روزنامه دولتی ایران ورزشی نوشت: جو عمومی درباره تیم ملی فوتبال ایران، جو خوبی نیست و این جو ایجاد شده علیه تیم ملی به هر دلیلی که به وجود آمده، از ضعف فعالیت رسانه ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در ایجاد تصویری مطلوب از تیم ملی در جامعه است.

28 آبان 1401

شورای حقوق بشر سازمان ملل جلسه ویژه درباره ایران برگزار می نماید

صفحه حقوق بشری سازمان ملل روز دوشنبه در توییتی نوشت که این شورا در روز پنج شنبه 24 نوامبر (3 آذر) جلسه ویژه ای در ارتباط با ایران برگزار می نماید.

23 آبان 1401

مسیری برای عبور مرکز از بحران کم آبی ، اقدام نمی کردیم تهران حالا کویر بود

شورای شهر تهران با اکثریت آراء طرحی را تصویب کردند که شهرداری تهران را ملزم به ارائه لایحه ای کردند که با مجموعه اقداماتی همانند جمع آوری آب های سطحی و بازچرخانی آب می تواند در کنار برنامه های وزارت نیرو و دستگاه های مربوط، تهران را از بحران کم آبی شدید...

18 آبان 1401

حداکثر ظرفیت سازندگان بخش خصوصی در طرح های ملی ساخت مسکن به کار گرفته می گردد

فعالیت بخش خصوصی در پروژه های ساختمانی خارج از کشور به نوعی صادرات خدمات فنی و مهندسی است اما حداکثر ظرفیت سازندگان در طرح های ملی ساخت مسکن به کار گرفته می گردد.

2 آبان 1401

واکنش کنعانی به تحریم های اخیر آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه تمام مردم ایران بدون هیچ گونه تفکیک و تبعیضی، سال های طولانی با تحریم های ظالمانه آمریکا که معیشت، شغل و زندگی عادی آنان را هدف گرفته دست و پنجه نرم می نمایند، اظهار کرد: تحریم خمیرمایه اصلی حقوق بشر آمریکایی است.

16 مهر 1401

پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می گردد.

21 شهریور 1401

معرفی 15 موزه شگفت انگیز در امارات متحده عربی

افرادی که تمایل دارند به کشور امارات سفر نموده و با تاریخچه این کشور نیز آشنا شوند می توانند به موزه های امارات مراجعه نمایند. اگر نام این موزه ها را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست؛ ما در این نوشتار می خواهیم نام 15 موزه مطرح و معروف این کشور را به شما معرفی...

11 شهریور 1401

تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: صد درصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت در استان اردبیل تحقق یافته است.

29 مرداد 1401

آداب و رسوم تایلندی

تایلند با پایتختی بانکوک کشوری در شبه جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست.تایلندی ها مردم سرگرم کننده، مودب و راحتی هستند.اکثریت مردم تایلند می دانند که خارجیان زمینه های فرهنگی خود و روش انجام کارهای خود را دارند. آنها به مهمان نوازی و شادابی معروف...

15 مرداد 1401

واردات خودرو از منطقه ها آزاد به کجا رسید؟

آنچه که در سال 99 در بازار خودرو اتفاق افتاده، دو بخش کاملا مجزا دارد. هرچند قیمت خودروهای داخلی نیز سال جاری رکوردهای شکنی های پی درپی را به ثبت رساندند، اما آنچه که بسیار عجیب بود قیمت خودروهای خارجی در بازار بود. از ابتدای سال جاری قیمت خودروهایی که...

8 مرداد 1401

اعتبارات لازم برای آبرسانی به 12 هزار روستا تامین شده است

محرابیان گفت: بیش از 12 هزار روستای بالای 20 خانوار از آب شرب محروم هستند و اعتبارات لازم برای رسیدگی به این پروژه به صورت کامل تامین شده است.

21 تیر 1401

بازنگری دستورالعمل آموزشی دانشجویان، یاری هزینه خاتمه نامه ها افزایش می یابد

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تدوین دستورالعمل نو آموزشی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در نیم امسال تحصیلی اطلاع داد و گفت: این دستورالعمل بر اساس آموزش مجازی تدوین شده است.

20 تیر 1401

جدیدترین تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور، سهمیه ها زمان دار می شوند

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه همه سهمیه های کنکور مصوب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی زمان دار باید شوند، گفت: تعدادی از سهمیه های فعلی کنکور با هم تناقض دارند.

13 تیر 1401

بیمه طلایی معلمان احیا شد

معاونان وزارت آموزش وپرورش در صفحات شخصی شبکه های اجتماعی از احیای مجدد بیمه طلایی و بهبود خدمات رسانی در حوزه درمانی برای معلمان خبر دادند.

11 تیر 1401

سفیر جمهوری آذربایجان از احداث پل با ایران اطلاع داد

سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از احداث پل بر روی رودخانه آستاراچای بین دو کشور اطلاع داد.

9 تیر 1401

با مرگبارترین قحطی های جهان آشنا شوید

قحطی پدیده ای دنیای است که بشر، هزاران سال است با آن دست و پنجه نرم می کند. هیچ کشوری در دنیا نمی تواند ادعا کند که هرگز با این مشکل روبه رو نبوده است.

30 خرداد 1401
تعداد: (168)