قیمت سیمان کاهش یافت ، معرفی فروشگاه های اینترنتی جهت خرید خرد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، سیف الله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، در نشست شروع اجرای برنامه های کوتاه مدت مرتبط با تنظیم بازار، صادرات، برطرف موانع و پشتیبانی از فراوری، ضمن اشاره به 4.5 میلیون تن سیمان در مردادماه سال جاری تاکید نمود که از لحاظ فراوری سیمان هیچگونه مسئله ای نداریم و قیمت سیمان در بازار کاهش یافته است.

قیمت سیمان کاهش یافت ، معرفی فروشگاه های اینترنتی جهت خرید خرد

او گفت: 10 گروه منطقه ای در حوزه سیمان تشکیل شده و جلسات مختلفی با مصرف نمایندگان، تولیدنمایندگان و سامانه افق داشته ایم.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 10 هزار و 500 مصرف نماینده سیمان برای خرید این محصول در بورس کالا ثبت نام نموده اند، یادآوری کرد: این رقم پیش از این 5000 مصرف نماینده بوده است و اگر کارگزاری های بورس کالا در این حوزه فعال تر عمل نمایند این رقم هم بالاتر خواهد رفت.

ثبت نام 62 واحد تولیدی سیمان در سامانه بورس کالا

وی اضافه کرد: بعلاوه 62 واحد سیمانی در سامانه بورس کالا ثبت نام نموده اند، 52 واحد سیمانی هم در حال عرضه در بورس هستند اما 9 واحد سیمانی هنوز در بورس کالا وارد نشده اند که تا هفته آینده تکلیف آن ها هم معین خواهد شد. (گفتنی است که معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت هفته گذشته، ابلاغ کرد که واحدهای تولیدنماینده سیمان که تا به امروز پیروز به اخذ کد بورسی نشده اند، ظرف مدت یک هفته فرصت دارند در بورس کالا ثبت نام و نسبت به عرضه محصولات خود در بورس کالا اقدام نمایند.)

امیری با بیان اینکه یک میلیون و 600 هزار سهم در بورس کالا عرضه شده است، گفت: با توجه به اعمال سیاست های تازه، قیمت ها در بازار سیمان کاهش یافته است و تعداد تامین نمایندگان در سامانه افق 160 واحد است که واحدهای خرده فروشی هم باید به این سامانه وارد شوند.

براساس اعلام شاتا، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت بعلاوه تاکید نمود: معرفی فروشگاه های اینترنتی جهت خریدهای خرد سیمان باعث رقابت و کاهش قیمت خواهد شد؛ لذا لازم است که فروشگاه های اینترنتی جهت خریدهای خرد سیمان هم معرفی شوند.

آخرین اخبار حوزه صنایع و معادن را در صفحه صنعت و معدن وبلاگ سیمبیان بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت سیمان کاهش یافت ، معرفی فروشگاه های اینترنتی جهت خرید خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت سیمان کاهش یافت ، معرفی فروشگاه های اینترنتی جهت خرید خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید