اخبار مجلس

93 درصد بودجه صرف حقوق و مزایا می گردد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم با بیان این که بیش از 93 درصد بودجه ها درگیر حقوق و مزایا است، گفت: با وجود این مسائل و بعلاوه موضوع بحث های عمرانی؛ واقعاً شاید امکان مشارکت در حوزه تحقیق و توسعه و پژوهش وجود نداشته باشد.

26 بهمن 1401

مسیری برای عبور مرکز از بحران کم آبی ، اقدام نمی کردیم تهران حالا کویر بود

شورای شهر تهران با اکثریت آراء طرحی را تصویب کردند که شهرداری تهران را ملزم به ارائه لایحه ای کردند که با مجموعه اقداماتی همانند جمع آوری آب های سطحی و بازچرخانی آب می تواند در کنار برنامه های وزارت نیرو و دستگاه های مربوط، تهران را از بحران کم آبی شدید...

18 آبان 1401

پایش پیشنهادهای دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشنهادهای اولیه دستگاه های اجرایی برای سفر دوم رئیس جمهور، احصا و پایش می گردد.

21 شهریور 1401

تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: صد درصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت در استان اردبیل تحقق یافته است.

29 مرداد 1401

آداب و رسوم تایلندی

تایلند با پایتختی بانکوک کشوری در شبه جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست.تایلندی ها مردم سرگرم کننده، مودب و راحتی هستند.اکثریت مردم تایلند می دانند که خارجیان زمینه های فرهنگی خود و روش انجام کارهای خود را دارند. آنها به مهمان نوازی و شادابی معروف...

15 مرداد 1401

واردات خودرو از منطقه ها آزاد به کجا رسید؟

آنچه که در سال 99 در بازار خودرو اتفاق افتاده، دو بخش کاملا مجزا دارد. هرچند قیمت خودروهای داخلی نیز سال جاری رکوردهای شکنی های پی درپی را به ثبت رساندند، اما آنچه که بسیار عجیب بود قیمت خودروهای خارجی در بازار بود. از ابتدای سال جاری قیمت خودروهایی که...

8 مرداد 1401

جدیدترین تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور، سهمیه ها زمان دار می شوند

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه همه سهمیه های کنکور مصوب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی زمان دار باید شوند، گفت: تعدادی از سهمیه های فعلی کنکور با هم تناقض دارند.

13 تیر 1401

امکان تزریق واکسن آسترازنکا به متقاضیان سفر خارجی

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه ای، مواردی را در مورد تجویز دوز سوم واکسن کووید19 و واکسن مسافران عنوان نمود.

9 اردیبهشت 1401

دو مرحله ای شدن کنکور از سال 1402 قطعی است

کبگانیان گفت: دو مرحله ای شدن کنکور از سال 1402 قطعی است و شورای سنجش و پذیرش باید آئین نامه آن را آنالیز نموده و جهت اصلاح به شورای انقلاب فرهنگی اطلاع دهد.

6 اسفند 1400

هدف گذاری فراوری 10 هزار مگاوات برق از نیروگاه های خورشیدی

تهران (پانا) - وزیر نیرو با اشاره به برنامه جدی دولت سیزدهم برای توسعه نیروگاه های تجدید پذیر گفت فراوری 10 هزار مگاوات انرژی برق از نیروگاه های خورشیدی در بازه زمانی چهار سال در کشور هدفگذاری شد.

25 بهمن 1400

8 ربیع الاول تعطیل رسمی اعلام شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کردند.

15 بهمن 1400
10 بهمن 1400

خاندوزی: دولت در کوشش برای حل مسائل و مسائل مالی است

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم در راستای کاهش مسائل و رونق بیشتر مالی با یاری و همیاری مردم کوشش می نماید.

2 آبان 1400

بعضی والدین می گویند سیاست های ایرکانادا مبنی بر نشستن فرزندان در کنار والدین خود در هنگام پرواز همواره عملی نمی گردد

آماده شدن برای بردن بچه ها به یک سفر طولانی با هواپیما حتی بدون در نظر گرفتن اینکه قرار نیست در جایگاه کناری شما بنشینند، استرس زیادی به همراه دارد.

12 شهریور 1400

اعتراض گوگل و آمازون به تصویب قوانین ضد انحصار در آمریکا

آمازون و گوگل نسبت به تصویب قوانین آنتی تراست در مجلس آمریکا هشدار داده و معتقدند این قوانین روی کسب و کارهای کوچک و مشتریان تاثیر منفی خواهد داشت.

8 مرداد 1400

استاندار تهران: افزایش قیمت نان قانونی نیست، با متخلفین برخورد خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران با اشاره به این که افزایش هزینه های نانوایان در کارگروهی در حال آنالیز است و پس از تصویب نرخ جدید اعلام خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر افزایش قیمت نان قانونی نیست و با متخلفین برخورد خواهد شد.

31 خرداد 1400

ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری

خبرگزاری خبرنگاران- بانک مرکزی بخشنامه اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری، شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

18 خرداد 1400

استفاده از بخش خصوصی در زمینه حرفه آموزی و اشتغال حین حبس خبرنگاران

علی خضریان گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه توسعه و بهره برداری پیرامون حرفه آموزی و اشتغال حین حبس و پس از آزادی، حمایت از خانواده های زندانی و کمک به خودکفایی زندان ها از مسئولان زندان ها مورد سوال قرار گرفت.

4 اردیبهشت 1400

آخرین اخبار از رتبه بندی معلمان

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه از اقدامات لازم برای اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان وزارت علوم، بازنشستگان و پرداخت مطالبات وزارت بهداشت همچنین چگونگی فرایند اجرای رتبه بندی معلمان در سال آینده اطلاع داد.

9 اسفند 1399

متن کامل گزارش نوامبر آژانس درباره راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران

در گزارش نوامبر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران همچنان به اجرای موقت پروتکل الحاقی ادامه می دهد، عنوان شده که آژانس به ارزیابی اظهارنامه های ایران ذیل پروتکل الحاقی ادامه داده و دسترسی تکمیلی را به تمامی سایت ها و مکان های مورد...

2 دی 1399
تعداد: (30)