کشف مدارک جعلی در میدان انقلاب ، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم چند دانشگاه مهم اعلام شد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

کشف مدارک جعلی در میدان انقلاب ، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم چند دانشگاه مهم اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ سیمبیان، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با همکاری پیغام نور به صورت حضوری برگزار می گردد

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشجویان فوق لیسانس و دکتری که برای ادامه فعالیت های خود احتیاجمند حضور در دانشگاه هستند، می توانند از 17 خرداد ماه با حضور در دانشگاه به فعالیت های خود بپردازند. بیشترین نگرانی ما بحث خوابگاه و تامین امنیت و سلامت دانشجویان است. دانشجویان فوق لیسانس و دکتری که احتیاج به خوابگاه نداشته باشند با رعایت پرتوکل های بهداشتی می توانند در دانشگاه حضور یابند. اما آن دسته از دانشجویانی که احتیاجمند استفاده از خوابگاه هستند ضروری است گروه و دانشکده ضرورت حضور آن ها را در دانشگاه تایید کند.

امتحانات دانشگاه شهیدبهشتی مجازی شد

بر اساس اعلام دانشگاه، امتحانات با توجه به زمان بندی معاونت آموزشی دانشگاه و بر اساس برنامه امتحانی ثبت شده در سامانه گلستان، برگزار می گردد. برگزاری امتحان خاتمه نیمسال برای همه دروس (دروس نظری و دروس عملی که کلاس های آن ها به صورت غیرحضوری تشکیل شده است) الزامی است و امتحانات همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

امتحانات خاتمه ترم دانشجویان دانشگاه شریف مجازی برگزار می گردد

داوود رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به تشریح نحوه برگزاری امتحانات در نیمسال دوم پرداخت و گفت: دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این ترم به صورت غیر حضوری امتحان خواهند داد. علاوه بر برگزاری امتحانات به صورت مجازی، تا اطلاع ثانوی دفاع از خاتمه نامه ها نیز به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ تمدید شد

با توجه به در خواست های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1399 مجددا تمدید شد و داوطلبان می توانند از روز سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 24 چهارشنبه 28 خرداد در این دوره از آزمون با مراجه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ترم تابستان دانشگاه خواجه نصیر غیرحضوری برگزار می گردد

علی اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه ترم تابستان به صورت کاملا غیرحضوری برگزار می گردد، گفت: در این زمینه مدیریت خدمات آموزشی در حال اجرا رایزنی های نهایی با دانشکده مجری بوده و جزییات لازم به زودی اعلام می گردد.

ظرفیت دوره های کاردانی نظام جدید سال 99 اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت دوره های بدون آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی سال 99 در 2726 رشته حدود 100 هزار و 956 نفر و ظرفیت دوره های با آزمون کاردانی در 3743 رشته حدود 151 هزار و 529 نفر است.

بیش از 3000 مدرک جعلی در میدان انقلاب کشف شد

فریدون جعفری، دستیار ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور حقوق شهفرایندی اظهارکرد: فقط در یک جمع آوری سطحی ابزار و ادوات فروش خاتمه نامه و کتاب در میدان انقلاب توسط وزارت علوم در سال 98 بیش از 3 هزار نمونه غیر قانونی و جعلی کشف شد یعنی 3000 مدرکی که ظاهرا معتبر هستند، اما واقعا بی اعتبار، جعلی و شاید در میان آن 3 هزار بتوان نام بعضی از منتخبین فعلی را در صورت آنالیز دقیق، درست و بی طرفانه و به دور از نفوذ دید.

فرایند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی درباره بازگشایی و برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: کلیات نحوه بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهد بهشتی به تصویب رسیده است بر این اساس آموزش حضوری به صورت تدریجی از 17 خرداد ماه 99 شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف مدارک جعلی در میدان انقلاب ، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم چند دانشگاه مهم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف مدارک جعلی در میدان انقلاب ، نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم چند دانشگاه مهم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید