پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد.

پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد

نمایشگاه فیتور (FITURE) از معتبرترین رویدادهای صنعت گردشگری جهان است که ژانویه هر سال در محل دائمی نمایشگاه های FIERA DE MADRID اسپانیا برپا می شود و فعالان صنعت گردشگری از سراسر جهان دور هم جمع می شوند تا علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری و تبادل تجارب اجرایی، درباره راههای توسعه صنعت گردشگری در مبادی و مقاصد مورد هدف خود در سراسر جهان رایزنی کنند.

چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2024 اسپانیا روز چهارشنبه 4 بهمن با حضور پادشاه این کشور فعالیت خود را آغاز کرد و پاویون جمهوری اسلامی ایران که از آثار تاریخی و طراحی منحصر بفرد تخت جمشید الهام گرفته است، با حضور رضا زبیب سفیر ایران در مادرید و محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گشایش یافت.

پاویون ایران در فیتور 2024 در فضایی حدود 200 متر مربع به صورت چهار طرف باز در سالن 6 که شامل کشورهای آسیا پاسیفیک و خاورمیانه است به دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری ایران اختصاص داده شده و کنندگان ایران در این نمایشگاه بین المللی با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، برگزاری نشست های مختلف با حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری دیگر کشورها به معرفی ظرفیت های بیشمار ایران در حوزه گردشگری و صنایع وابسته می پردازند.

اجرای برنامه های ویژه ویدیویی، موسیقی زنده ایرانی، برپایی کارگاه های صنایع دستی، خطاطی و دیگر هنرهای سنتی ایران، برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه شرکت کنندگان از مهمترین برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور خواهد بود.

هدف از حضور در این رویداد بین المللی آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان نو، شناسایی و معرفی مقاصد نو گردشگری و آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی است.

با توجه به موج تبلیغات رسانه های بیگانه برای توسعه ایران هراسی در کشورهای غربی، فیتور یکی از رویدادهای بین المللی است که می تواند، فرصتی برای معرفی و توسعه بیش از پیش بازار گردشگری ایران را فراهم آورد.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار دفاتر خدمات گردشگری، گردانندگان تور، هتل ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به شمار می آید.

نمایشگاه گردشگری فیتور 2024 تا 8 بهمن 1402 در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید دایر است.

منبع: همگردی

به "پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید