تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

به گزارش وبلاگ سیمبیان، رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: صد درصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت در استان اردبیل تحقق یافته است.

تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

رامین صادقی گفت: اولین مصوبه مربوط به موضوع تکمیل اکتشاف حوزه معدنی قزل اوزن بود که با پیگیری های صورت گرفته به همراه استاندار اردبیل و معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مراحل کار صورت گرفته و تا خاتمه سال تخمین ذخیره انجام می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: پیمانکار در محل اجرای پروژه مستقر شده و آخرین مراحل تخمین ذخیره برای اکتشاف در حال اجرا است و امیدواریم مواد ارزشمند مس، طلا و مولیبدن از این حوزه معدنی برداشت گردد.

او دومین مصوبه سفر رئیس جمهور را تأمین پرداخت مبلغ سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی گفت و گفت: مقرر بود برای 45 واحد صنعتی و تولیدی سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت گردد که مراحل پرداخت این تسهیلات شروع شده است.

صادقی می گوید: تا به امروز یک هزار و 300 میلیارد تومان از این منابع برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شده و همچنان فرایند پرداخت تسهیلات با همکاری 6 بانک عامل ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به سومین مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشاره نمود و گفت: در این بند تسریع در سرمایه گذاری شرکت شستا در گرمی مورد توجه بود که ما جواز تأسیس را صادر نموده و زمین اجرای پروژه را نیز تعیین کردیم.

وبلاگ سیمبیان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید