200مددجوی بهزیستی سمنان هزینه مناسب سازی محیط زندگی دریافت کردند

به گزارش وبلاگ سیمبیان، ایزدپور گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری یاری هزینه مناسب سازی محیط زندگی برای 200 نفر پرداخت شده است.

200مددجوی بهزیستی سمنان هزینه مناسب سازی محیط زندگی دریافت کردند

وبلاگ سیمبیان از سمنان - علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان درباره یاری هزینه مناسب سازی محیط زندگی معلولان واجد شرایط، می گوید: در 9 ماهه امسال یاری هزینه مناسب سازی محیط زندگی و وسیله نقلیه برای 200 نفر پرداخت شد.

اداره کل بهزیستی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان سمنان 65 جلسه و کمیته تخصصی را در استان طی 9 ماهه اول امسال برگزار نموده است، که پیگیری امور مناسب سازی فضا ها و اماکن عمومی شهری با حضور مدیریت شهری و مسئولان ارشد شهرستانی و شهری مهمترین کار ویژه این ستاد است.

علی رغم تمام این نشست ها و پیگیری ها تنها 30 درصد از معابر و اماکن عمومی استان مناسب سازی شده است، و انتظار بر این است که با همکاری دستگاه های اجرایی و خدماتی و شهرداری های استان شاهد عملکرد بهتری در این زمینه برای معلولان ببینیم.

در زمینه مناسب سازی فضا های شهری و حمل و نقل عمومی باید بیش از گذشته پیگیری، اقدام، همکاری و همراهی صورت پذیرد، و آنالیز مجتمع های بین راهی با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان برای استفاده مسافران معلول از جمله اقدامات و پیگیری های اجرا شده در استان بوده است.

کمیته تخصصی مناسب سازی شهری استان سمنان نقشه های مرتبط با مناسب سازی در شهر های استان را تهیه نموده است.

آنالیز فضا های آموزشی و مدارس سطح استان با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس از دیگر اقداماتی است که در این زمینه اجرا شده است.

سامانه پیامکی معبر به شماره 3000012322 برای اعلام مسائل معلولان در زمینه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در نظر گرفته شده است و معلولان به وسیله این سامانه مسائل و احتیاج های خود را برای بهزیستی استان ارسال دارند.

ح

وبلاگ سیمبیان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "200مددجوی بهزیستی سمنان هزینه مناسب سازی محیط زندگی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200مددجوی بهزیستی سمنان هزینه مناسب سازی محیط زندگی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید