لری کینگ پس از مرگ جایزه برد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، فهرست کامل برندگان جایزه امی روزانه 2021 اعلام شد و یک جایزه هم به لری کینگ مجری مشهور و فقید تلویزیون تعلق گرفت.

لری کینگ پس از مرگ جایزه برد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سیمبیان به نقل از ورایتی، شب پیش مراسم اهدای جوایز سالانه امی روزانه برگزار گردید و شماری از جوایز 2021 این رویداد برندگان خود را شناختند.

از برندگان این جوایز لری کینگ مجری فقید تلویزیون آمریکا بود.

در عین حال کلی کلارکسون برای برنامه خود برنده برترین برنامه مصاحبه محور با موضوع تفریح شد و سریال جنرال هاسپیتال هم برنده جایزه درام روازنه شد.

بازیگر اصلی این سریال یعنی موریس بینارد و مکس گیل دیگر بازیگر این سریال هم جایزه برترین بازیگر مرد و بازیگر نقش مکمل را دریافت کردند. این سریال بعلاوه جایزه برترین کارگردانی و برترین فیلمنامه سریال درام را هم از آن خود کرد.

لری کینگ به اسم برترین میزبان برنامه های مصاحبه محور با موضوع آموزنده برای برنامه سریالی لری کینک حالا این جایزه را برد. دو پسر وی از سوی او جایزه پدرشان را دریافت کردند.

کینگ که در طول شش دهه فعالیت، با بسیاری از مشهورترین شخصیت ها و سیاستمداران دنیا از جمله با همه روسای جمهور آمریکا از جرالد فورد تا باراک اوباما مصاحبه نموده بود، بهمن پیش در 87 سالگی درگذشت.

جایزه برترین بازیگر زن نقش اصلی هم به ژاکلین مکینس وود برای سریال قوی و زیبا اهدا شد و مرالا آدامز برای بازی در سریال جوان و خستگی ناپذیر برترین بازیگر زن نقش مکمل خوانده شد.

سسمی استریت از شبکه اچ بی او هم جایزه برترین تیم تکنیکی را از آن خود کرد.

در مراسم دیشب 40 جایزه از جوایز امی روزانه برندگان خود را شناختند و 28 ژوئن هم برندگان جوایز برنامه های بچه ها، انیمیشن و برنامه های سبک زندگی معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لری کینگ پس از مرگ جایزه برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لری کینگ پس از مرگ جایزه برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید