بازنگری دستورالعمل آموزشی دانشجویان، یاری هزینه خاتمه نامه ها افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، معاون آموزشی دانشگاه تهران از تدوین دستورالعمل نو آموزشی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در نیم امسال تحصیلی اطلاع داد و گفت: این دستورالعمل بر اساس آموزش مجازی تدوین شده است.

بازنگری دستورالعمل آموزشی دانشجویان، یاری هزینه خاتمه نامه ها افزایش می یابد

دکتر محمود کمره ای در گفت وگو با وبلاگ سیمبیان ضمن بیان این مطلب با اشاره به استقبال رتبه های برتر کنکور برای ورود به دانشگاه تهران، اظهار کرد: خوشبختانه هر ساله شاهد ورود رتبه های برتر آزمون های سراسری به مقاطع مختلف در این دانشگاه هستیم. امسال نیز این استعدادهای برتر، دانشگاه تهران را مقصد خود برای تحصیل انتخاب کردند که ما در مراسمی از تمامی این دانشجویان تقدیر کردیم.

وی در ادامه از تدوین دستورالعمل نو آموزشی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در نیم امسال تحصیلی ااطلاع داد و توضیح داد: بر اساس این دستورالعمل به اعضای هیات علمی و گروه های آموزشی تاکید کردیم که چگونه یک ترم مجازی را راهنمایی نمایند که با این دستورالعمل، قواعد آموزش مجازی کمی ضابطه مندتر شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: در ترم تحصیلی جاری تاکید کردیم اعضای هیات علمی از محل دفتر خود در دانشگاه به سامانه های آموزشی دانشگاه تهران وصل شوند و آموزش برخط خود را ارائه دهند و حتما برنامه های آموزشی خود را در ساعات مشخص شده ادامه دهند.

دکتر کمره ای از امکان افزایش یاری هزینه دفاع از سرانجام نامه و رساله های دانشجویان اطلاع داد و یادآور شد: دانشگاه یاری هزینه ای را برای دفاع دانشجویان از سرانجام نامه های خود پرداخت می نماید که این یاری هزینه باید صرف اقلام مورد احتیاج در آن سرانجام نامه یا رساله گردد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: وزیر علوم تاکید کردند مبلغ پرداختی برای یاری هزینه های فوق برای سرانجام نامه هایی که جنبه تجربی دارند، اندک است و باید افزایش پیدا کند. بنابراین دنبال راه حل افزایش این یاری هزینه ها در دانشگاه تهران هستیم.

کمره ای در سرانجام خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای هر سرانجام نامه دوره کارشناسی ارشد حدود 900 هزار و برای دوره دکتری نیز دو میلیون تومان یاری هزینه پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازنگری دستورالعمل آموزشی دانشجویان، یاری هزینه خاتمه نامه ها افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری دستورالعمل آموزشی دانشجویان، یاری هزینه خاتمه نامه ها افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید