موسیقی

پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 اسپانیا شروع به کار کرد.

4 بهمن 1402

سفر مقرون به صرفه در ماه می ، 25 مقصد گردشگری مقرون به صرفه با آب و هوای عالی

کسانی که بدنبال یک مقصد گردشگری مقرون به صرفه به همراه آب و هوای دلپذیر هستند، در ادامه شاهد فهرستی بلند از مقصدهای متنوع به همراه امکانات آنها، خواهند بود. بیشتر افراد علاقمند به منطقه ها گرم در ماه می هستند و فهرست زیر به آنها در انتخاب مکان مناسب یاری...

22 دی 1401

معرفی جاذبه های گردشگری و تور دبی

از برج های غول آسا و زندگی شهری مدرن گرفته تا سواحل آفتابی و کویرهای درخشان، دبی یک مقصد توریستی عالی است. چه مقصدتان تفریح باشد یا بازدید از مکان های دیدنی یا خرید در مراکز خرید لوکس و مجذوب کننده، بالاخره دلیلی برای سفر به دبی پیدا خواهید کرد. در این...

5 آذر 1401

یک دنیای مجازی ایده آل

پس از دوران اینترنت، رایانه های خانگی و اینترنت تلفن همراه هوشمند، متاورس درهای تخیل درباره نسل بعدی ارتباطات اطلاعاتی را باز نموده است. زیست بوم های متاورسی با ایجاد یک دنیای مجازی ایده آل، ارتباط بی نقص دنیا مجازی با واقعیت را ممکن می نماید.

29 شهریور 1401

بازی سرگیجه آلفرد هیچکاک پاییز سال جاری به کنسول ها می آید

بازی ورتیگو (Vertigo) یکی از عناوین خاصی است که بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است. کارگردان فیلم ورتیگو آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) بوده که باعث شده یکی از شاهکارهای سینمایی باشد. حال بازی این فیلم به وسیله شرکت پندولو (Pendulo) ساخته شد.

9 مرداد 1401

خداحافظی با آی پاد اپل برای همواره!

آی پاد از محبوب ترین محصولات اپل بود، ولی با پیشرفت تکنولوژی، این محصول به تدریج اهمیت خود را از دست داد. اکنون شرکت اپل، خط فراوری آی پاد تاچ که جدیدترین نموی آی پاد بود را برای همواره متوقف کرد.

6 تیر 1401

علیرضا طلیسچی نه نمیارم را منتشر کرد

تهران (پانا) - علیرضا طلیسچی در آستانه عید نوروز، تازه ترین قطعه خود با عنوان نه نمیارم را در فضایی متفاوت منتشر کرد.

25 اردیبهشت 1401

برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام

جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام، حکایتی ناگفته از آداب و رسوم و صنایع دستی است که سال جاری برای دوازدهمین بار در استان گلستان برگزار می گردد.

12 اردیبهشت 1401

موسیقی در اشعار نظامی گنجوی؛ موضوع نخستین نشست پژوهشی جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - اولین نشست از سلسله نشست های پژوهشی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته با حضور سعید شفیعیون، ارسطو میهن دوست و محمد جعفری برگزار گردید. این برنامه از سوی رادیو گفت وگو ضبط و در برنامه تخصصی ارغنون پنجشنبه هر هفته ساعت 21 پخش می گردد.

20 فروردین 1401

هتل های سه ستاره شیراز

معرفی هتل های سه ستاره شیرازدر شهر شیراز، هتل های مجللی آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران هستند. در این بخش برترین هتل های سه ستاره شیراز را معرفی می کنیم. هتل های سه ستاره شیراز شامل هتل آپارتمان دنیا نما، هتل ارگ، هتل اطلس، هتل تالار، هتل جام جم،...

9 دی 1400

آثار معماری شگفت انگیز رم کولهاس

در این مقاله ما قصد داریم سری به آثار شگفت انگیز یکی از پیشگامان معماری یعنی رم کلهاس ، معمار خلاق ، توانا ، ماهر و هنرمند سری بزنیم اما قبل از آن قرار است کمی به خود ایشان بپردازیم و ببینیم که او از کجا شروع کرده و نگاهش نسبت به معماری چگونه است.

2 شهریور 1400

10 فیلم پلیسی برتر تمام دوران

کمتر کسی پیدا می گردد که فیلم پلیسی دوست نداشته باشد. خوشبختانه هالیوود هم در ساخت این فیلم های پر هوادار کوتاهی نمی کند. در ادامه 10 فیلم پلیسی برتر را نام می بریم.

9 تیر 1400

رونالدو مرزهای شهرت و محبوبیت را جابجا کرد

کریستیانو رونالدو در آمار و ارقام جدید، مرزهای تازه ای از شهرت جهانی را جابجا نموده است.

20 بهمن 1399

آمریکایی ها به ملکوت جایزه دادند، 27 جایزه جهانی

فیلم انیمیشن ملکوت به کارگردانی فرنوش عابدی، پیروز به دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از جشنواره آمریکایی شد.

2 آذر 1399

دیدار رییس صداوسیما با اعضای فرهنگستان زبان و ادب فارسی

رئیس صداوسیما در آستانه روز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار و سالروز شعر و ادب فارسی با رئیس و معاونان فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

7 آبان 1399

کاردیف کجاست و چه دیدنی هایی دارد؟

یکی از شهرهای پرجمعیت کشور ولز که بخشی از پادشاهی متحده است، شهر کاردیف است. کاردیف شهری باستانی است که زمانی که وارد آن می شوید، گمان می کنید که به شهر جادوها سفر کرده اید. این شهر، نقش مهمی در اقتصاد، گردشگری و حکومت کشور ولز را ایفا می کند. جمعیت کاردیف...

13 تیر 1399

10 فیلم برتر ابرقهرمانی یک دهه اخیر که باید در تعطیلات عید ببینید

10 فیلم برتر ابرقهرمانی یک دهه گذشته را نمی توان به این سادگی برگزید چرا که در این سال ها تعداد گسترده ای فیلم ابرقهرمانی اکران شدند و اساسا این فیلم های در یک دهه گذشته به محبوبیت وصف ناپذیری دست یافتند. شکستن رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما توسط یک...

31 اردیبهشت 1399

خبرنگاران آیا دنیا همین است که می بینی؟

اگر روزی متوجه شوی که دنیا، آن گونه که می پنداشتی نیست، غذایی که هر روز می خوردی آنچه نبوده که فکر می کردی و عدّه ای تو را در جهل نگاه داشته اند تا زندگی راحت تری داشته باشند، چه می کنی؟

9 اردیبهشت 1399

خبرنگاران اجتماعات فرهنگی و هنری در کرمان لغو شد

کرمان -خبرنگاران - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: به منظور تامین و ارتقای سلامت و امنیت روانی جامعه در رابطه با بیماری کرونا، برنامه ها و اجتماعات فرهنگی و هنری عمومی در این استان لغو شد.

25 فروردین 1399

گروه موشن گرافیک در حوزه هنری استان مرکزی تشکیل شد

خبرنگاران: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: با همکاری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی، گروه موشن گرافیک در اراک تشکیل شد.

19 فروردین 1399