یوبی سافت عرضه Skull &ampampamp Bones را برای ششمین بار عقب انداخت

به گزارش وبلاگ سیمبیان، دریا بی رحم است اما ظاهراً دنیای بازی سازی بی رحم تر است. اگرچه این خبر همچون یک عادت شده است اما به هر حال بازی Skull and Bones شرکت یوبی سافت برای بار دیگر با تأخیر روبرو شد. این در شرایطی است که در همین سپتامبر گذشته تاریخ عرضه این اثر برای پنجمین بار تأخیر خورده بود.

یوبی سافت عرضه Skull &ampampamp Bones را برای ششمین بار عقب انداخت

این بازی که با تأخیر قبلی قرار بود در ماه مارس عرضه شود، اکنون تاریخ انتشار آن به اوایل سال مالی 2023-2024 که از ماه ژوئیه آغاز می شود، منتقل شده است.

البته هنوز هم شرایط Skull and Bones بهتر از سه بازی معرفی نشده ای از یوبی سافت است که به خاطر عملکرد ضعیف یوبی سافت در فروش، روند توسعه آن ها متوقف شده است. این خبر از طریق خود یوبی سافت منتشر شده و در اصل از گزارش مفصلی آمده که سعی دارد به سهامداران اطمینان خاطر بدهد. فارغ از اینکه نتیجه نهایی این اثر چه باشد، Skull and Bones همچنان زنده است!

آنها ادعا می کنند که این اتفاقات ناشی از تغییر مداوم صنعت به سمت برندهای بزرگ و عناوین دنباله دار سرویس محوری است که عمری طولانی دارد و آن ها با این موضوع دست وپنجه نرم می کنند و این نکته را برجسته کرده اند که چگونه آن ها برای آخرین نسخه برندها و بازی های بزرگ خودشان همچون اساسینز کرید، فار کرای و مجموعه بازی های تام کلنسی در همین مسیر سرمایه گذاری کرده اند اما هنوز به سودآوری و نتیجه دلخواه نرسیده اند. آن ها به وخیم تر شدن شرایط اقتصاد کلان اشاره می کنند و به نظر می رسد این تغییر به سمت برندهای بزرگ را عامل عملکرد ضعیف آثاری همچون Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Just Dance 2023 در فروش می دانند.

آن ها می گویند که همه این صحبت ها برای احتیاط بیشتر است و به همین علت موج جدیدی از متوقف شدن یا همان کنسل شدن توسعه بازی ها را شاهد هستیم. آن ها در ژوئیه سال قبل دو بازی Tom Clancys Ghost Recon Frontline، Splinter Cell VR و دو بازی معرفی نشده را کنسل کرده بودند. البته، اگر در سال گذشته اسپلینتر سل وی آر (واقعیت مجازی) کنسل شد اما تا آنجایی که می دانیم، همچنان بازسازی بازی اسپلینتر سل در دست توسعه واقع شده است.

این اطلاعیه همچنین به تجدید ساختار هدفمند اشاره می کند که نشان می دهد احتمالاً مشاغل مردم نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و ممکن است از بین رود. در بخش دیگری از این نامه طولانی خطاب به سهام داران، یوبی سافت ادعا کرده است که ترازنامه مالی آن ها با 1.5 میلیارد دلار پول نقد شرایط مطلوب و قدرتمندی دارد.

با توجه به چیزی که اعلام شده، Skull & Bones قرار است یک نسخه بتا هم دریافت کند که احتمالاً در آینده شاهد آن باشیم. یوبی سافت بیان کرده که شرایط بازی در شرایط خوبی واقع شده است اما آن ها بار دیگر تاریخ عرضه بازی را به زمان دیگری موکول کردند تا به زعم خود اثر نهایی یک تجربه متعادل تر و با صیقل خوردگی بیشتری باشد. این بازی هنگامی که برای اولین بار معرفی شد، قرار بود در پاییز سال 2018 عرضه شود.

منبع: Rock Paper Shotgun

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

4 %

28,000,000

26,925,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

11,790,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوبی سافت عرضه Skull &ampampamp Bones را برای ششمین بار عقب انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت عرضه Skull &ampampamp Bones را برای ششمین بار عقب انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید