گوشی اسرارآمیز ریلمی با سیستم شارژ سریع 65 واتی!

به گزارش وبلاگ سیمبیان، به تازگی یک گوشی نو ریلمی با شارژ سریع 65 واتی در وبسایت صدور گواهی 3C مشاهده شده است.

گوشی اسرارآمیز ریلمی با سیستم شارژ سریع 65 واتی!

به گزارش وبلاگ سیمبیان، به نظر می رسد برند ریلمی گوشی هوشمند نوی در آستین دارد، زیرا دستگاهی با شماره مدل RMX3478 در وبسایت صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است. این وبسایت ظرفیت باتری دستگاهی که به زودی عرضه می گردد را تأیید می نماید.

این مشخصات برای اولین بار به وسیله افشاگر دنیای فناوری، Piyush Bhasarkar، کشف شد و نشان می دهد که این گوشی Realme آینده دارای سرعت شارژ سریع 65 واتی است. این دستگاه یک گوشی 5G از برند چینی ریلمی است که انتظار می رود در بخش گوشی های میان رده عرضه گردد.

خود برند ریلمی در خصوص این گوشی صحبتی نکرده است، و بعلاوه شاهد افشای اطلاعاتی در این مورد نبوده ایم. اما به هر حال از آنجایی که این مرحله اولیه صدور گواهینامه برای این گوشی است، محتمل است عرضه این گوشی در آینده ای نه چندان دور اتفاق بیفتد.

بعلاوه در اخبار مرتبط با ریلمی آمده است که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Realme Q5 در بازار چین است. این دستگاه با چندین شماره مدل مشاهده شده است. گفته می گردد این گوشی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد.

شایعات حاکی از آن است که Realme Q5 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است، پشتیبانی می نماید. این دستگاه نو احتمالاً با یک سیستم دوربین سه گانه همراه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه می گردد. برای تأمین امنیت، این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی اسرارآمیز ریلمی با سیستم شارژ سریع 65 واتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی اسرارآمیز ریلمی با سیستم شارژ سریع 65 واتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید