قیمت مرغ به 75 هزار تومان رسید؛ قیمت ها اصلاح می گردد؟

به گزارش وبلاگ سیمبیان، بیش از یک ماه از تغییر غیررسمی قیمت مرغ می گذرد و مصرف نمایندگان مرغ گرم کامل را حدود 5000 تا 10 هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب خریداری می نمایند. افزایش قیمتی که فراورینمایندگان آن را ناشی از افزایش هزینه های فراوری می دانند و معتقدند بایستی قیمت مرغ اصلاح گردد، ولی به نظر می رسد هنوز تصمیمی برای اصلاح قیمت صورت نگرفته و افزایش غیر رسمی قیمت مرغ، بازار این کالای پروتئینی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

قیمت مرغ به 75 هزار تومان رسید؛ قیمت ها اصلاح می گردد؟

به گزارش ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل 65 تا 70 هزار تومان است و در بعضی منطقه ها بنا بر گزارش های رسیده به 75 هزار تومان هم رسیده است.

در میادین میوه و تره بار نیز بر اساس نرخنامه قیمت هر کیلو مرغ گرم 59 هزار و 800 تومان است.

بعضی از فعالان صنعت طیور می گویند هزینه های فراوری از جمله نهاده ها، دارو، واکسن افزایش یافته و قیمت جوجه یکروزه نیز به 17 هزار تومان رسیده است که همین امر قیمت تمام شده فراوری مرغ را برای مرغداران بالا برده است.

آن ها بعلاوه می گویند با وجود این افزایش هزینه های فراوری، ولی قیمت مرغ در مرغداری ها افزایش چندانی نداشته و منتظریم تا دولت قیمت مرغ را اصلاح و قیمت های تازه را اعلام کند.

منبع: فرارو

به "قیمت مرغ به 75 هزار تومان رسید؛ قیمت ها اصلاح می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ به 75 هزار تومان رسید؛ قیمت ها اصلاح می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید