فیلم گرن توریسمو در دست ساخت است؛ احتمالا به کارگردانی نیل بلومکمپ

به گزارش وبلاگ سیمبیان، سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز که جدیدترین پروژه آن ها یعنی فیلم اقتباسی آنچارتد توانسته بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کند، اکنون در پی ساخت فیلم اقتباسی از یکی از دیگر آثار نمادین و معروف پلی استیشن یعنی بازی شبیه ساز اتومبیل رانی گرن توریسمو هستند.

فیلم گرن توریسمو در دست ساخت است؛ احتمالا به کارگردانی نیل بلومکمپ

طبق شنیده های سایت Deadline، این پروژه در مراحل بسیار ابتدایی توسعه خود واقع شده است و احتمالاً وظیفه کارگردانی آن را هم نیل بلومکمپ بر عهده خواهد گرفت. داستان این پروژه سینمایی مخفی نگه داشته شده است اما این اخبار در حالی منتشر شده که به تازگی شایعاتی به گوش خورده که بیان می نماید یک اقتباس تلویزیونی از بازی مسابقه ای نیز در حال توسعه است و هدف آن پخش در یک سرویس استریم است. با این حال، سایت Deadline می گوید که طبق شنیده های آن ها این شایعات دقیق و صحیح نیستند و فقط بحث درباره فیلم گرن توریسمو صحت دارد.

نیل بلومکمپ سابقه کارگردانی فیلم هایی مثل منطقه 9، الیسیوم، چپی و فرار را در کارنامه خود دارد.

تاریخچه ای غنی در پشت این بازی که به وسیله استودیو پولیفونی دیجیتال کارگردان آن یعنی کازونوری یامائوچی در سال 1997 ساخته شده، وجود دارد و همیشه به عنوان یکی از معتبرترین شبیه سازهای رانندگی در کلاس خود به علت تمرکز بر گرافیک دقیق، فیزیک رانندگی و توجه به جزئیات ماشین هایش مورد ستایش قرار می گیرد. این سری بازی توانسته در سراسر دنیا بیش از 85 میلیون نسخه فروش داشته باشد. نوترین بازی این سری یعنی بازی گرن توریسمو 7 چند ماه پیش برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شد.

این اخبار در حالی منتشر می گردد که از آخرین همکاری مشترک و پیروز سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز مدت زیادی سپری نشده است. فیلم سینمایی آنچارتد که در آن تام هالند در نقش شخصیت نیتن دریک ایفای نقش می نماید و به وسیله روبن فلیشر (Ruben Fleischer) کارگردانی شده، توانسته از زمان اکرانش در 10 فوریه بیش از 400 میلیون دلار فروش کند. فروش هفته افتتاحیه این فیلم 44 میلیون دلار بود.

گرن توریسمو یکی از چند سری بازی معروفی است که سونی میخواهد نسخه اقتباسی آن را در سینما یا تلویزیون فراوری کند. سال گذشته اعلام شد که کارگردان فیلم جان ویک میخواهد فیلمی اقتباسی از بازی گوست آو سوشیما بسازد که نویسندگی آن بر عهده تاکاشی داشر خواهد بود. بازی گوست آو سوشیما هم که یکی از بازی های نو سونی در نسل هشتم کنسول های خانگی است، طبق اعلام سونی از زمان عرضه اش در ژوئیه 2020 بیش از 8 میلیون نسخه فروش داشته است.

بعلاوه سونی اعلام نموده که سریال اقتباسی بازی Horizon Zero Dawn به وسیله نتفلیکس ساخته خواهد شد. علاوه بر آن، ساخت سریال اقتباسی گاد آو وار هم احتمالاً به وسیله آمازون انجام خواهد شد. علاوه بر این ها، سونی میخواهد سریالی اقتباسی از سری بازی لست آو آس را به وسیله شبکه اچ بی او فراوری و پخش کند و سریالی هم بر اساس سری بازی توییستد متال بسازد.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم گرن توریسمو در دست ساخت است؛ احتمالا به کارگردانی نیل بلومکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم گرن توریسمو در دست ساخت است؛ احتمالا به کارگردانی نیل بلومکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید