تاد هاوارد: استارفیلد دو برابر اسکایریم دیالوگ ضبط شده دارد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، به تازگی تاد هاوارد در جریان گفت وگویی اعلام نموده است که بازی نقش آفرینی استارفیلد (Starfield) بیش از 150 هزار خط دیالوگ خواهد داشت.

تاد هاوارد: استارفیلد دو برابر اسکایریم دیالوگ ضبط شده دارد

چند روز پیش، ایکس باکس برنامه ای را برای نمایشگاه توکیو گیم شو 2021 و مخاطبان ژاپنی خود برگزار کرد که در خلال آن کارگردان بازی استارفیلد یعنی تاد هاوارد (Todd Howard) برای مدت کوتاهی در این رویداد حاضر شد و بیان نمود که بازی نقش آفرینی تازه بتسدا صداپیشگی کامل ژاپنی خواهد داشت. او بعلاوه در میان صحبت هایش این نکته را گفت که برای بازی استارفیلد بیش از 150 هزار خط دیالوگ نوشته شده است.

اگرچه بازی های نقش آفرینی بتسدا همواره از دیالوگ های زیادی برخوردار بوده اند و این نکته تازهی برای آن ها محسوب نمی گردد اما اگر بخواهیم مقایسه ای با آثار قبلی انجام دهیم، این رقم بسیاری بیشتر از دو بازی نقش آفرینی بزرگ قبلی بتسدا یعنی فال اوت 4 و اسکایریم است. طبق چیزی که می دانیم، فال اوت 4 بیش از 110 هزار خط دیالوگ داشت و این در حالی است که برای بازی اسکایریم حدود 60 هزار خط دیالوگ نوشته شده بود. این یعنی بازی استارفیلد نسبت به اسکایریم چیزی بیش از دو برابر خط دیالوگ دارد.

این قضیه می تواند به راحتی نشان دهد که وسعت استارفیلد بسیار بزرگ است و بتسدا در قبال آن جاه طلبی زیادی داشته است. به خصوص اگر در نظر داشته باشیم که آثار نقش آفرینی قبلی بتسدا همواره وسعت زیادی داشته اند و هیچگاه بازی های کوچکی نبوده اند.

اگرچه برای ما تجربه بازی با زبان انگلیسی منطقی خواهد بود اما به هر حال هواداران این اثر در ژاپن می توانند با زبان ژاپنی تمامی بازی را تجربه نمایند. با توجه به حجم زیاد دیالوگ ها، به احتمال زیاد ضبط دیالوگ ها به زبان ژاپنی برای بتسدا بسیار سخت بوده است.

آثار نقش آفرینی بتسدا به هر حال هواداران این ژانر را به سادگی به خود جذب می نمایند اما درباره بازی استارفیلد نکته مهم دیگری هم وجود دارد که اشتیاقمان را برای آن بیشتر نموده است. در طول 25 سال اخیر این اولین اثر کاملا تازه استودیوی بتسدا است که بر پایه اسمی قدیمی ساخته نشده است. بتسدا در این سال ها فقط قسمت های مختلفی از مجموعه بازی های الدر اسکرولز و فال اوت را منتشر نموده بود.

پس از مدت زیادی که این اسم در سکوت خبری به سر می برد، بالاخره در نمایشگاه E3 تریلر تازهی از این بازی نشان داده شد. بازی استارفیلد قرار است در تاریخ (22 نوامبر 2022) به صورت انحصاری برای کنسول های نسل بعدی ایکس باکس سری ایکس و سری اس و بعلاوه کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. از آنجایی که سال گذشته شرکت بتسدا به وسیله مایکروسافت خریداری شد، این بازی راهی کنسول های پلی استیشن نخواهد شد.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاد هاوارد: استارفیلد دو برابر اسکایریم دیالوگ ضبط شده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاد هاوارد: استارفیلد دو برابر اسکایریم دیالوگ ضبط شده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید