دیابلو ایمورتال در دو هفته نخست بیش از 20 میلیون دلار عایدی داشته است

به گزارش وبلاگ سیمبیان، بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) جدیدترین عضو از مجموعه دیابلو است. این بازی برای کامپیوتر و موبایل عرضه شده است. دیابلو ایمورتال یک عنوان رایگان است. با اینحال به علت داشتن خریدهای درون برنامه ای می تواند برای شرکت سازنده بسیار پول ساز باشد.

دیابلو ایمورتال در دو هفته نخست بیش از 20 میلیون دلار عایدی داشته است

طبق گزارشات اخیر، بازی دیابلو ایمورتال در دو هفته اول عرضه خود بیش از 24 میلیون دلار عایدی داشته است. به این معنا که بسیاری از کاربران برای پیشرفت در این بازی هزینه پرداخت نموده اند. هر دو پلتفرم آی او اس (iOS) و اندروید (Android) نیز تقریباً به یک مقدار برای بلیزارد سود آورد بودند. کشور آمریکا مسئول حدود 43 درصد از این مقدار عایدی است.

دیابلو ایمورتال دارای سیستم لوت باکس (Loot Box) است. به این معنا که شما باید یک بسته را خریداری کنید تا آیتم مورد نظر را بدست بیاورید. حال امکان دارد در این بسته آیتم مورد نظر شما وجود نداشته باشد. به طور کلی اعتراضات زیادی به سیستم لوت باکس وارد است. مخصوصاً اینکه این سیستم باعث ایجاد اعتیاد شده و عادلانه نیست.

مجموعه دیابلو هواداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. حال بلیزارد از این سابقه استفاده نموده تا بازی ایمورتال را عرضه کند. با توجه به دسترسی افراد بیشتر به موبایل چنین کاری کاملاً منطقی به نظر می رسد. نکته اینجاست که وجود سیستم لوت باکس به شدت ناامید. نماینده است. به دلیل اینکه این سیستم به هیچ عنوان عادلانه نبوده و به همین دلیل مانع از پیشرفت بازیکنان در عنوان مورد نظر می گردد.

به طور کلی اعتراضات زیادی به بازی دیابلو ایمورتال وارد شد. جامعه گیمینگ نیز به این سیستم در بازی اعتراض شدیدی کرد. با اینحال همچنان از آن استقبال نموده و حتی از سیستم خرید درون برنامه ای نیز استفاده می نمایند. پس به طور کامل اعتراضات بی هدف می شوند. بازی دیابلو ایمورتال در بسیاری از کشورها مثل هلند، منع فروش دارد. دلیل آن هم همین سیستم لوت باکس است.

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیابلو ایمورتال در دو هفته نخست بیش از 20 میلیون دلار عایدی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو ایمورتال در دو هفته نخست بیش از 20 میلیون دلار عایدی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید