600 نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند

به گزارش وبلاگ سیمبیان، خبرنگاران/همدان رئیس راه و شهرسازی ملایر از واریز وجه حدود 600 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان خبرداد.

600 نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند

احمد مرشدی در گفت وگو با وبلاگ سیمبیان؛ اضافه نمود: در شهرستان ملایر قطعه زمینی به وسعت 8.2 هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده بود که در نهایت قطعه زمین دو هکتاری الحاق شده به محدوده شهر دارای مجوز از شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ابلاغ و تأیید شد و در مرحله قرارداد با مشاور به منظور طرح تفکیکی است.

وی با بیان اینکه پروژه 300 واحدی اندیشه گستر از پروژه های به جامانده مساکن مهر نیز برای ساخت نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در بخش ودیعه مسکن تعداد 11 هزار و 484 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد به هزار و 974 نفر از ثبت نامی ها تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول اعلام نمود: با تسریع در همکاری دستگاه های خدمات رسان و شهرداری مسائل تامین زمین به منظور خانه دار شدن متقاضیان تا حدودی در ملایر حل شده است.

رئیس راه و شهرسازی ملایر در رابطه با تسهیلات بافت فرسوده این شهرستان یادآور شد: از ابتدای امسال تا اول آبان ماه، پاسخ استعلام 45 پرونده به بانک مسکن ملایر برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده اعلام شد و 24 پرونده در محدوده بافت فرسوده قرار گرفته است.

مرشدی در رابطه با پروژه مسکن دژچنار ملایر با بیان اینکه مشکل تامین آب، برق و گاز این پروژه برطرف شد، اظهارکرد: پروژه مسکن دژچنار شامل دو فاز بود که هم اکنون 240 واحد آن تحویل موقت داده شده و 192 واحد آن 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر افراد متقاضی از طرف اداره کار و رفاه اجتماعی به ما معرفی شدند و ما نیز آنها را برای دریافت کارت اقساط وام به بانک مسکن معرفی کردیم، ادامه داد: 800 میلیون تومان اعتبار برای احداث شبکه برق مسکن دژچنار و دو دستگاه ترانسفورماتور به وسیله شرکت توزیع برق هزینه شد که شامل 700 متر شبکه فشار ضعیف و 400 متر شبکه فشار میانه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "600 نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید