5 محصول اپل که بیش از 2 سال است به روز نشده اند

به گزارش وبلاگ سیمبیان، اگرچه اپل عمدتا به بیشتر محصولات خود توجه نشان می دهد و مرتبا آن ها را به روز می نماید، اما در این میان محصولاتی هم هستند که ظاهرا برای این شرکت اهمیت چندانی ندارند ولی از طرف دیگر ساخت آن ها متوقف نشده است. در ادامه به 5 محصول اپل می پردازیم که از آخرین به روزرسانی آن ها بیش از 2 سال می گذرد ولی کاربران می توانند همچنان آن ها را خریداری نمایند.

5 محصول اپل که بیش از 2 سال است به روز نشده اند

1. آیپاد تاچ

اپل در سال 2019 از نسل نو آیپاد تاچ رونمایی کرد و این گجت با چیپست A10 و حداکثر ظرفیت 256 گیگابایتی راهی بازار شد. این یعنی از آخرین به روزرسانی این محصول حدود 3 سال می گذرد. نسل هفتم آیپاد تاچ از نظر طراحی تفاوتی با نسل ششم ندارد و در نتیجه بار دیگر نمایشگر 4 اینچی، دکمه هوم فاقد تاچ آی دی، جک هدفون، پورت لایتنینگ و یک اسپیکر و میکروفون مورد استفاده قرار گرفته اند. بعلاوه کاربران برای خرید این محصول می توانند از بین 6 رنگ دست به انتخاب بزنند.

اپل سال گذشته طراحی سایت خود را تغییر داد و در طراحی نو، کاربران سخت تر از گذشته می توانند صفحه مربوط به این محصول را پیدا نمایند ولی فروش آن کماکان ادامه دارد. در رابطه با نسل نو آیپاد تاچ هم هیچ گزارش موثقی منتشر نشده و بنابراین معین نیست که آیا اصلا اپل چنین برنامه ای دارد یا نه.

2. مجیک ماوس 2

این ماوس در سال 2015 معرفی گردید و در ابتدا به علت داشتن سطح لمسی که به کاربران اجازه می داد کارهایی مانند سوایپ را انجام دهند، به عنوان یکی دیگر از نوآوری های اپل با استقبال روبرو شد. در نگاه اول، بخش فوقانی منحنی و بدون درز این ماوس مجذوب کنندهیت زیادی دارد ولی وقتی که می خواهید آن را شارژ کنید، با مشکل اصلی این طراحی روبه رو می شوید. اپل در یک تصمیم عجیب، پورت شارژ را در بخش پایینی این ماوس تعبیه نموده و با این کار عملا کاربردی بودن آن را فدای طراحی مجذوب کننده نموده است.

بیش از 6 سال از عرضه این ماوس می گذرد ولی اپل هنوز نسل نو آن را عرضه ننموده است. باید خاطرنشان کنیم در صورت خرید نسل نو آی مک 24 اینچی، این ماوس را هم دریافت خواهید کرد و بعلاوه کاربران می توانند به طور جداگانه آن را بخرند. با وجود تمام انتقادهای مربوط به نحوه شارژ، ظاهرا این محصول همچنان بین کاربران کامپیوترهای مک هواداران زیادی دارد.

3. اپل پنسل 2

اپل در سال 2018 کنار آیپد پرو از نسل دوم قلم خود رونمایی کرد و این یعنی حدود سه سال و نیم از عرضه آن می گذرد. خوشبختانه اپل پنسل 2 از اتصال لایتنینگ رها شده و با اتصال به نسل سوم آیپد پرو و مدل های نوتر به صورت بی سیم شارژ می گردد. بدون درگاه لایتنینگ در اپل پنسل 2، در دست گرفتن آن برای مدت طولانی راحت تر شده و سبک تر احساس می گردد. بعلاوه به لطف بهره گیری این قلم از سنسور لمسی، کاربران در اپلیکیشن های مختلف با ضربه زدن بر آن می توانند حالت های مختلف قلم را انتخاب نمایند.

4. مک مینی بالارده

اپل در سال 2020 نسل نو مک مینی پایین رده را با چیپست M1 معرفی کرد ولی مک مینی بالا رده از سال 2018 به روزرسانی نشده و این محصول همچنان با پردازنده اینتل به فروش می رسد. بر اساس شایعات، اپل میخواهد در امسال میلادی نسل نو این کامپیوتر کوچک را با چیپست های M1 پرو و M1 مکس به روزرسانی کند.

5. ایرپادز پرو

ایرپادز پرو در اکتبر 2019 معرفی گردید و این یعنی حدود 2 سال و نیم از عرضه آن می گذرد. بر اساس گزارش های منتشر شده، اپل در سه ماهه چهارم 2022 نسل دوم این هدفون بی سیم را معرفی خواهد نمود. از بین ویژگی های مورد انتظار می توانیم به بهره گیری از چیپ نو و قابلیت های مربوط به تندرستی اشاره کنیم.

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل برای این محصول طرح های مختلفی را آزمایش نموده و مدل نهایی ممکن است بدون پایه یا با پایه کوتاه تر عرضه گردد. اگر این طرح عملی گردد، احتمالا با هدفون بی سیم مشابه بیتس استودیو بادز روبرو خواهیم شد که سال گذشته به دست کاربران رسید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 محصول اپل که بیش از 2 سال است به روز نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 محصول اپل که بیش از 2 سال است به روز نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید