نتایج فوتبال خارج اززمین رقم می خورد، وقت اضافه نیمه اول بیشتر بود

به گزارش وبلاگ سیمبیان، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت 20:45 دقیقه با ملاقات تیم های طرفدار و پرسپولیس در استادیوم پاس تهران پیگیری شد که این ملاقات پربرخورد با تساوی بدون گل به انتها رسید.

نتایج فوتبال خارج اززمین رقم می خورد، وقت اضافه نیمه اول بیشتر بود

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در انتها این ملاقات گفت: صحنه های بازی را دیدید. یک زمانی ما کشورهای عربی را تقبیح می کردیم اما امروز دیدید که بازیکنان طرفدار هر چند دقیقه یک بار خودشان را زمین می انداختند. وقت های اضافه نیمه اول را سه دقیقه گرفتند که فکر می کنم دو برابر این زمان بود.

وی ادامه داد: اگر قرار است تصمیمات جای دیگری گرفته گردد به ما هم بگویند. امروز دیدیدم که نتایج فوتبال جاهای دیگر رقم می خورد. همین وقت از دست رفته نیمه اول را بگیرند اگر بیشتر نبود دیگر هیچ کس از پرسپولیس مصاحبه نخواهد کرد.

درویش در پاسخ به این پرسش که هنوز هم برای پرسپولیس شانس قهرمانی قایل هستید گفت: ما هنوز به قهرمانی امیدواریم اما به شرط این که نتایج فوتبال در زمین معین گردد. تیم ها بیش از میزان خودشان را زمین می اندازند.

وی در خصوص حمایت از سرمربی سرخپوشان نیز گفت: گل محمدی برترین مربی ایران و آسیا است و مگر می گردد از او حمایت نکرد. حتما گل محمدی مورد حمایت ماست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتایج فوتبال خارج اززمین رقم می خورد، وقت اضافه نیمه اول بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج فوتبال خارج اززمین رقم می خورد، وقت اضافه نیمه اول بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید