مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا 15 مرداد تمدید شد
به گزارش وبلاگ سیمبیان، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام گردد، گفت:مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی برای بار سوم تا 15مرداد تمدیدشد.

شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سیمبیان با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا 15 مرداد در سامانه ارزیابی ثبت نمایند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در آغاز کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می نمایند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را معین می نماید که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی به مدت 2 هفته دیگر تا 15 مرداد تمدید شده است.
عدم ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان رتبه آنها راکاهش می دهد
وی اضافه کرد: اگر دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد ننمایند به عنوان دفاتری که رتبه آنها 3 است معرفی می شوند و تا 6 ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح نمایند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.
کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و922 دفتر روستایی است
وی اضافه کرد: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و922 دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد احتیاج هستند. به طوری که سنجه های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.
منبع: خبرگزاری فارس