معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسیم

به گزارش وبلاگ سیمبیان، کیش یکی از آن مناطقی است که می توانید در کنار لذت بردن از منظره ها و تفریحات، خریدی دلچسب و رضایت بخش از برترین مراکز خرید کیش رو در آن تجربه کنید. انواع و اقسام مراکز خرید کوچک و بزرگ را می توانید در این شهر مشاهده کنید. از این گذشته حجم قابل توجهی از بوتیک های فوق العاده این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که به برترین و معروف ترین برندهای بین المللی دسترسی داشته باشید. اگر در پی خریدی رضایت بخش تر در طول تورکیش خود هستید بهتر است که اوایل پاییز و زمستان به این جزیره سفر کنید. چراکه تخفیف های فوق العاده امکان خرید با هزینه ای به مراتب پائین تر را برای شما فراهم می آورد. در این مقاله به معروف ترین مراکز خرید کیش سر می زنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسیم

1) بازار پارس خلیج

این مرکز خرید برترین انتخاب برای آن دسته گردشگرانی است که در پی خرید پوشاک هستند. اگرچه می توانید به فهرست بلند بالایی از فروشگاه ها و بوتیک هایی که اجناسی چون تلفن همراه و یا مواد غذایی را عرضه می نمایند هم دسترسی داشته باشید.

2) مرکز خرید ونوس

این مجتمع مجموعه ای کامل است از هرآنچه که به آن احتیاج دارید. می توانید در طول تورمسافرتی خود بارها به این مجموعه مراجعه کنید. چراکه حجم بالای بوتیک های این مرکز خرید را یک بار مراجعه به آن نمی توانید مشاهده کنید. از جهت دیگر کافی شاپ فوق العاده این مجتمع خرید به شما این امکان را می دهد که در طول توریک روزه خود به آن بتوانید در محیطی آرام خستگی از تن به در کنید و لحظاتی عالی را سپری کنید. این مجتمع با 310 بوتیک یکی از مجذوب کننده ترین مرکز خریدهای کیش محسوب می گردد.

3) بازار صفین

بازارهای محلی و سنتی یکی از رایج ترین محوطه های خرید در ایران هستند و می توان در هر شهری نمونه ای جالب از آنها را مشاهده کرد. بازار صفین به عنوان قدیمی ترین بازار جزیره کیش تلفیقی است جالب از فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایش و بعلاوه وسائل برقی و خانگی، می توانید با ورود به این بازار فروشنده های محلی را مشاهده کنید و توریک روزه جالبی را در طول تورکیش خود بگذرانید.

4) مرکز خرید زیتون

این مجتمع که به عنوان معروف ترین مرکز خرید کیش به شمار میرود با فضایی خاص و معماری جالب، همیشه مورد توجه گردشگران تورکیش بوده است. مرکز خرید زیتون که از 2 طبقه تشکیل شده، تلفیقی است عالی از رستوران، کافی شاپ و بوتیک های فوق العاده.

5) مرکز خرید پانیذ

اگر در پی اجناسی عالی از برترین برندهای بین المللی هستید این مرکز خرید می تواند برترین انتخاب برای شما محسوب گردد. مرکز خرید پانیذ دارای 183 فروشگاه است و برترین مدل های کیف و کفش، ساعت، لوازم خانگی و ... را می توانید در آن بخرید. به طور حتم در این مرکز خرید به هرآنچه که احتیاج دارید دسترسی خواهید داشت و لحظاتی فوق العاده را در طول تورکیش خود تجربه خواهید کرد.

منبع: همگردی

به "معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید