فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، متقاضیان شرکت در پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) می توانند تا شهریور ماه 1401 آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال نمایند.

فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ سیمبیان به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی (ص)، مهلت معرفی آثار به دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) تا 9 شهریور 1401 اعلام شده و زمان برگزاری آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) در مهرماه 1402 خواهد بود.

جایزه مصطفی (ص) در چهار حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو، علوم پایه و مهندسی، به دانشمندان مسلمان سراسر جهان اعطا می گردد.

به منظور توسعه علم و فناوری در کشورهای اسلامی به دانشمندان مقیم این کشورها، فارغ از دین ایشان نیز جایزه ای تعلق می گیرد. نامزدها به وسیله دانشمندان برجسته یا نهادهای علمی شامل دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، انجمن ها و قطب های علمی و فناوری، فرهنگستان های علوم و پارک های علم و فناوری معرفی می شوند.

جایزه مصطفی (ص) شامل مدال مصطفی (ص)، لوح و هدیه ویژه نقدی است که از محل وقف علم و فناوری تامین می گردد و تا به امروز بیش از 400 خیر و واقف از کشورهای مختلف به عنوان اعضای جامعه خادم المصطفی (ص) از این حرکت علمی-فرهنگی حمایت نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید