جای این مبل در دکور خانه شما خالی است!

به گزارش وبلاگ سیمبیان، شاید شما هم در خانه های زیادی یکی یا دوتا از این مدل مبل را دیده باشید. نکته مهمی که وجود دارد این است که کاربرد و دلیل استفاده از آن ها چیست؟

جای این مبل در دکور خانه شما خالی است!

پاف، مبل کوسنی، چهارپایه های پارچه ای و حتی جایگاه های عثمانی ظاهری شبیه به هم داشته و اخیرا نیز هواداران بسیاری را در دکوراسیون به سوی خود جذب نموده اند. در این مطلب از وبلاگ سیمبیان به بیان کاربردهای مبل پاف در منزل می پردازیم.

کاربردهای مبل پاف در منزل

ممکن است برخی افراد برای نشستن از آن استفاده نمایند اما برخی برای طراحی ورودی و فضای ذخیره سازی. در هر صورت قبل از هر انتخابی باید بتوانید ابتدا کارایی آن ها را معین کنید.

تقسیم کردن فضا از طریق پاف

در بسیاری از خانه ها و آپارتمان های امروزی به علت کوچکی و کمبود جا، برای جدا کردن فضاهای مختلف باید از راه هایی غیر از دیوار کشیدن استفاده کرد. به غیر از پارتشین ها، پاف و جایگاه عثمانی می تواند یک راه ساده و زیبا باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از پاف ها، اتاق خود را به دو قسمت جدا کنید.

ایجاد راحتی در آشپزخانه به همراه پاف

اگر شما در یک خانه کوچک زندگی می کنید و کارهای زیادی مانند غذا خوردن، مطالعه و غیره را در آشپزخانه خود انجام می دهید، پاف ها می توانند یک فضای راحت و نرم را برای شما به وجود بیاورند. ممکن است حتی شما جایی برای جایگاه نداشته باشید، اما یک پاف یا چهار پایه کوچک می تواند همان نقش را برای شما ایفا نماید.

تطبیق پذیری پاف با مبلمان

شما می توانید از پاف هم به عنوان یک میز کوچک و هم به عنوان محلی برای زیر پاهای خود بهره ببرید. هر دو حالت کارآیی خوبی را به شما ارائه می دهد و تنها کاری که باید انجام بدهید این است که آن را از لحاظ رنگ و نقش با مبلتان ست کنید.

پاف و جایگاه عثمانی در اتاق خواب

گاهی اوقات در خانه بخصوص در اتاق خواب به یک فضا برای گذاشتن وسایل مورد احتیاج و دم دستی احتیاج داریم. این موضوع بخصوص برای لباس ها زیاد پیش می آید و در همه جای خانه نمی توان از جالباسی یا کمد استفاده کرد. بنابراین یک جایگاه عثمانی شیک و زیبا می تواند فضای مورد نظر برای قراردادن این وسایل را فراهم نماید.

فضای ذخیره سازی با استفاده از پاف

اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید مسلما به فضاهای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارید. به علت درب دار بودن این مدل مبل پاف به راحتی می توان از فضای داخلی آن به عنوان جعبه استفاده کرد. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه خود داشته باشید به مطلب انتخاب برترین رنگ پرده برای خانه سر بزنید.

توسعه مبلمان با مبل عثمانی

مبلمان ال شکل برای خانواده چند نفره عالی هستند. اما با این حال وجود یک جایگاه عثمانی همرنگ با مبلمان می تواند فضای نشیمن بیشتری را برای شما فراهم آورد. از طرف دیگر این مبلمان برای استراحت کردن و قرار دادن پاها روی آن بسیار مناسب است. فقط توجه داشته باشید که در این مورد باید از پارچه مبلمان برای عثمانی بهره ببرید.

طراحی فضای ورودی با جایگاه عثمانی

شاید جاکفشی ها و جالباسی هایی که در ورودی استفاده می شوند دیگر مجذوب کنندهیت و زیبایی قبل را نداشته و شما احتیاج به یک طراحی نو داشته باشید. جایگاه های عثمانی برای این کار بسیار ایده آل خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تراس کوچک منزل را مدرن و مجذوب کننده کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "جای این مبل در دکور خانه شما خالی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای این مبل در دکور خانه شما خالی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید