شروع عملیات بهسازی و تعریض محور اصلی ایذه، دهدز

به گزارش وبلاگ سیمبیان، سرپرست فرمانداری ایذه گفت: عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و تعریض محور اصلی ایذه- دهدز به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث شروع شد.

شروع عملیات بهسازی و تعریض محور اصلی ایذه، دهدز

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و تعریض محور اصلی ایذه- دهدز به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث، در جاده پر تردد ایذه -دهدز در حال اجرا است.

او بیان داشت: عملیات بهسازی و تعریض حد فاصل روستای قلعه سرد به دهدز حدود 3/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات استان شروع شده و انتظار میرود با کوشش مضاعف پیمانکار در اسرع وقت و با کیفیت به بهره برداری رسد.

نبوتی اضافه کرد: در بخشی دیگر، پروژه بهسازی خروجی دهدز به سمت لردگان حدود 4کیلومتر با اعتبار 9 میلیارد تومان با پیشرفت 65درصدی در حال اجرا است و پیش بینی می گردد بزودی کار این پروژه به خاتمه رسد.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه امیدوار هستیم که با اجرای این پروژه ها شاهد کاهش آمار تصادفات و رضایتمندی ساکنین و ترانزیتی که از این محور عبور می نماید باشیم، توضیح داد: یکی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی و دولت در محور خوزستان به چهارمحال بختیاری و اصفهان توسعه و بازسازی جاده های موجود است، که انشاءالله در آینده نزدیک شاهد احداث آزادراه در این محور خواهیم بود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع عملیات بهسازی و تعریض محور اصلی ایذه، دهدز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات بهسازی و تعریض محور اصلی ایذه، دهدز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید