سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، سامسونگ تا به امروز هیچ وقت مشخصات سیستم دوربین گوشی های هوشمند پرچم دار خود را نسبت به نسل قبلی تضعیف ننموده و این موضوع در خصوص قدرتمندترین گوشی پرچم دار هوشمند سال 2023 این شرکت یعنی گلکسی S23 اولترا نیز صدق می نماید. گلکسی S22 اولترا به علت عملکرد دوربینش مورد ستایش کاربران و تحلیلگران بسیار زیادی قرار گرفته و سامسونگ را با وظیفه بسیار مهمی برای عرضه گوشی با سیستم دوربین پیشرفته تر، در سال آینده روبرو نموده است. با این تفاسیر خیلی عجیب نیست که این شرکت بعضی از سخت افزارهای پرچم داران خود را حداقل برای چند سال بدون تغییر نگه دارد و در نسل بعدی نیز از آن ها استفاده کند. این دقیقا همان موضوعی است که برای گلکسی S23 اولترا پیش بینی می گردد.

سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد

به همین دلیل، یکی از افشاگران مشهور و باسابقه دنیای فناوری یعنی Yogesh Brar، اطلاعات نوی از سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا به دست آورده که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم. طبق اطلاعات این افشاگر، سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود همچون نسل قبلی از یک سیستم دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که سنسور دوربین اصلی آن، دوربین 200 مگاپیکسلی شایعه شده خواهد بود. گفته می گردد که این سنسور قدرتمند ISOCELL HP2 نام دارد و دارای پیکسل های 0.60 میکرومتری است.

این سنسور 200 مگاپیکسلی با یک دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. به طور کلی می توان گفت از لحاظ مشخصات فنی سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا به غیر از سنسور 200 مگاپیکسلی، تفاوت چندانی با سیستم دوربین گلکسی S22 اولترا ندارد. بعلاوه این افشاگر ادعا نموده گلکسی S23 اولترا دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری را حفظ خواهد نمود.

بدون شک همه نگاه ها به دوربین 200 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند پرچم دار خواهد بود. گفته شده که سنسور ISOCELL HP2 این گوشی عملکرد بهتری نسبت به سنسورهای HP1 و HP3 سامسونگ که قبلا عرضه شده بود، دارد. باید اشاره کنیم که سنسور HP3 یک سنسور میان رده است و سنسور HP1 نیز در موتورولا X30 پرو یا اج 30 اولترا به ایفای نقش می پردازد. غول فناوری کره ای ظاهراً میخواهد سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا را با بهره گیری از فناوری عکاسی محاسباتی بهبود ببخشد. به لطف این قابلیت و سنسور نو 200 مگاپیکسلی این گوشی، جزئیات بیشتری را در تصاویر ثابت و ویدیوها به کاربران ارائه می گردد.

بعلاوه شایعات حاکی از آن است که این سنسور دوربین می تواند قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری عرضه کند. اما آن طور که اخیراً گفته شده دوربین گلکسی S23 اولترا احتمالاً فاقد یک قابلیت مهم خواهد بود و امکان عکاسی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی را به کاربران نخواهد داد. در این صورت کاربران تنها دو گزینه ثبت عکس با رزولوشن 200 مگاپیکسلی که حجم بسیار بالایی دارد و گزینه عکاسی با رزولوشن 12.5 مگاپیکسلی را خواهند داشت.

تحلیلگران پیش بینی نموده اند که گلکسی S23 اولترا مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED خواهد بود که از رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر نیز وظیفه پذیرایی از دوربین سلفی این گوشی هوشمند را عهده دار خواهد بود. این گوشی هوشمند پرچم دار از پردازنده نو اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می گیرد و احتمالاً 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت نیز آن را همراهی می نمایند.

سامسونگ به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 25 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 40 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. غول فناوری کره ای احتمالاً اواسط دی ماه از سری نو گوشی های هوشمند گلکسی S23 رونمایی خواهد نمود.

منبع: AndroidAthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم دوربین گلکسی S23 اولترا تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید