دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد

به گزارش وبلاگ سیمبیان، دادگاه عالی ورزش تایید کرد که شکایت منچسترسیتی به رای محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان از سوی یوفا را رسما ثبت نموده است.

دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سیمبیان، یوفا دو هفته گذشته گفت که به دلیل عدم رعایت فیرپلی اقتصادی از سوی باشگاه منچسترسیتی این تیم را به پرداخت 30 میلیون یورو جریمه نقدی و دو سال محرومیت از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان محکوم نموده است. سیتی سریعا گفت که این اتهامات را نمی پذیرد و شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه خواهد نمود. این دادگاه حالا با انتشار بیانیه ای رسما ثبت شکایت از سوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را تایید نموده است. در بخشی از این بیانیه آمده: دادگاه عالی ورزش شکایت از سوی باشگاه فوتبال منچسترسیتی علیه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را تایید می نماید. این شکایت علیه تصمیم یوفا در تاریخ 14 فوریه 2020 مبنی بر قانون شکنی این باشگاه در رعایت فیرپلی اقتصادی و محرومیت دو ساله آن ها از رقابت های لیگ قهرمانان و جریمه 30 میلیون یورویی است. فرایند قانونی آنالیز این شکایت در هفته های پیش رو طی خواهد شد. تا زمان تعیین حکم نهایی اطلاع رسانی دیگری در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

سیتی امیدوار است که نتیجه این موضوع سریعتر اعلام گردد تا شرایط این تیم برای فصل آینده و همچنین خرید و فروش بازیکنان تعیین گردد. بسیاری بر این باور هستند که با توجه به عدم حضور این تیم در رقابت های اروپایی در فصل آینده، محتمل است که تعداد زیادی از ستارگان آن ها و حتی پپ گواردیولا نیز تصمیم بگیرند که این تیم را در تابستان سال آینده ترک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه عالی ورزش شکایت منچسترسیتی از رای یوفا را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید